זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    קליטה ומיון בבית הסוהר של האסיר

    לאחר שמסתיים משפטו נאשם, ומסיבות כאלה ואחרות נגזר על הנאשם לרצות עונש מאסר מאחורי סורג ובריח, ישנו הליך קליטה ומיון.

    פעמים רבות, נאשמים מנהלים את משפטם כאשר הם משוחררים ממעצר ובסופו של הליך בית המשפט גוזר עליהם מאסר בפועל, אז הנאשם אמור להתייצב בבית הסוהר ולעבור הליך של קליטה ומיון. פעמים רבות הליך זה לוקח שבועות וזאת לאור התנהלות איטית של מערכת השב"ס. משך הזמן הממושך בו הנאשם עובר מיון פעמים רבות יוצר קושי רב לנאשם אשר נמצא בתנאים קשים יותר.

    מה עובר הנאשם בהליך המיון?

    במשך תקופה זו, הנאשם עובר ראיונות ואבחונים שונים כגון, בדיקה רפואית ע"י רופא, עובדת סוציאלית המתרשמת ממצבו הסוציאלי, קצין מודיעין בודק אם יש בעיות מיוחדות וכד', ראיון עם מפקד האגף העורך לו בדיקת שתן ובמידת הצורך נערכות בדיקות נוספות של פסיכיאטר, נרקולוג, קצין חינוך וכד'.

    כל האבחונים מובאים בפני קצין האבחון ומיון ארצי אשר לומד את החומרים ובונה את פרופיל האסיר ולפיו משבץ את האסיר בבית סוהר התואם את צרכיו.

    מדובר בתהליך מיון וקליטה מתיש מייגע וארוך שבסופו האסיר מגיע מתוסכל ועייף לבית הסוהר.

    לאחרונה, שרות בתי הסוהר השיקו תהליך קליטה חדש העוזר לאסירים בקליטה ובהשתלבותם במאסר הנקרא מיון מוקדם, תהליך העוזר לאסירים בתחילת מאסרם עוד בטרם החלו לרצות את מאסרם.

    האסיר מגיע ישירות מביתו לבית הסוהר בו ירצה את עונשו ללא מעבר בבתי מעצר וליווים, במשך מספר שעות מסתיים הליך המיון ובאותו היום ניתן לנאשם בית סוהר ספציפי בו יתייצב ויהיה לו יותר קל בתחילת דרכו.

    במידה והורשעת בעבירה והוטל עליך עונש מאסר בפועל, ישנה חשיבות עילאית בהתייעצות עם עורך דין פלילי מנוסה ובקיא שיוכל לסייע לך בהליך המיון המוקדם.

    משרד עורכי דין פלילי ציקי פלדמן מתמחה בהליך הפלילי ולמשרדנו ניסיון רב בייצוג נאשמים או חשודים.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל