זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    עורך דין פלילי בראשון לציון

    על כל אזרח במדינת ישראל חלה החובה לנהוג ולהתנהל בהתאם לחוק. במידה ואדם חשוד בביצוע עבירה, חשוב שיפנה בהקדם לקבלת סיוע מידיו של עורך דין פלילי בראשון לציון. תחום המשפט הפלילי מגדיר מהם הכללים והנורמות החיוניים לקיומה של חברה בריאה ותקינה. הדין הפלילי מגדיר מה נחשב לחוקי ומה לא ובהתאם להגדרות אלה, על האזרח לפעול ולנהוג.

    החשיבות בקבלת ייצוג משפטי הולם על ידי עורך דין פלילי בראשון לציון

    כאשר אדם מבצע עבירה פלילית ונתפס, נפתח נגדו הליך פלילי, שבסופו יוחלט אם להרשיע אותו או לזכות אותו.  הליך פלילי מתחיל בחקירה פלילית של החשוד על ידי שוטר מוסמך, וכאשר השוטר מחליט לעצור מישהו שחשוד לדעתו בעבירה פלילית חמורה הוא יבצע מעצר, ועל היחידה החוקרת להביאו לתחנת המשטרה. בתחנת המשטרה הקצין הממונה על החקירות יחליט אם קיימת עילת מעצר כנגדו. במידה ולא קיימת עילת מעצר, הוא יכול להורות על שחרורו של החשוד בערובה. במידה והקצין הממונה על החקירות מחליט כי אכן קיימת עילה כנגד העצור, עליו להביאו בפני שופט בית המשפט השלום להארכת מעצר אם עדיין לא מוצתה החקירה נגדו, וזאת בתוך 24 שעות. מעצר ימים זהו מעצר המוגבל ל 30 ימים, והוא מתבצע לצורך חקירה לפני הגשת כתב אישום כנגד החשוד. מעצר זה קיים לצורך מניעת שיבוש הליכי חקירה או חשש מפני עבירות נוספות על ידי מי שנחשד מלכתחילה בביצוע המעשה הפלילי.

    לחשוד שנעצר קיימת הזכות להיפגש עם עורך דין פלילי, והפגישה תיעשה רק בינו לבין עורך הדין ובתנאים המבטיחים את סודיות השיחה שלהם. אולם, המשטרה יכולה להחליט על דחיית הפגישה בין עורך הדין לחשוד במקרים חריגים. יש חשיבות לפנות לעורך דין פלילי מומחה באזור מגוריו בראשון לציון או באזור ביצוע העבירה.

    לאחר חקירה ובאם הוחלט שיש די ראיות, יוגש כתב אישום כנגד החשוד. הגורמים האחראים והרלוונטיים בתחום המשפט הפלילי הינם משטרת ישראל, מערכת התביעה המייצגת את המדינה ובתי המשפט. תפקידה של התביעה הוא להוכיח בבית המשפט כי כל המופיע בכתב האישום הינו נכון. הצלחתה של התביעה נמדדת בהרשעת הנאשם. ללא ייצוג משפטי הולם בבית המשפט, הסיכויים של נאשם בפלילים להוכיח את חפותו הינם נמוכים למדי.

    הבקיאות ברזי הדין הפלילי מאפשרת לעורך הדין לנתח את הסטטוס המשפטי של הלקוח ולבחור בכלים משפטיים אפקטיביים שיסייעו לו לסיים את ההליך הפלילי בצורה מיטבית. עורך דין בעל ניסיון ומומחיות מכיר את כל הגורמים הרלוונטיים שיטפלו בתיק שמתנהל כנגד הנאשם. היכרות זו מאפשרת בניית אסטרטגיה משפטית נכונה ומדויקת ליצירת קו הגנה יעיל ומבוסס. רישום פלילי והרשעה בדבר ביצוע עבירה פלילית הינם בעלי השלכות מרחיקות לכת על אורח החיים של הנאשם. ללא ליווי משפטי, הנאשם עלול למצוא עצמו מתקשה לחזור לשגרת חיים נורמלית.

    החשיבות בבחירת עורך דין פלילי בראשון  לציון

     בחירת עורך דין פלילי בראשון לציון בתחילתו של ההליך הפלילי הינה מאוד חשובה, קריטית ומכרעת שכן עורך דין מצליח עם ניסיון מוכח וותק בתחום הפלילי יוכל לחלץ את החשוד מהמצוקה אליה הוא נקלע, ואף יביא לתוצאות טובות ומשמעותיות יותר של קידום התיק בצורה מהירה, יעילה ויסודית. על מנת לבחור את איש המקצוע המתאים ולהבטיח את הבחירה בו, חשוב מאוד לברר אודות ניסיון הייצוג שלו עם לקוחות בהליכים דומים.

    במשך כל התנהלות ההליך על עורך הדין מוטלים תפקידים רבים כגון ייעוץ משפטי, איסוף ראיות והתנהלות מול גורמים רבים כאלה ואחרים. לכן, על החשוד להיות בטוח כי עורך הדין שיבחר בו יהיה בקיא ובעל יכולת לבצע את כל התפקידים בצורה הטובה והיסודית ביותר. הקלת ראש בעניין ואי בירור פרטים אלה מראש, יכולה להביא לתוצאה משמעותית וקריטית בתיק.

    לאחר החיפוש ובאם החשוד מצא את איש המקצוע עליו הוא יכול לסמוך שייצג אותו נאמנה וידאג לכלל האינטרסים שלו, חשוב שישמור את פרטי הקשר שלו מהסיבה שכשהוא יצטרך ייעוץ, הכוונה או ייצוג בכל מקרה שלא יקרה, הוא יוכל לחסוך את החיפושים בשנית ויוכל להתקשר ישר בעת הצורך ומבלי להתחיל בחיפושים שוב ולהיכנס ללחץ מיותר.

    עורך דין פלילי בראשון  לציון – בניית אסטרטגיה מול לקוח

    בניית האסטרטגיה  עם עורך הדין חשובה מאוד שכן היא תביא לסיעור מוחות בין החשוד לבין עוה"ד ותיעשה בהתאמה לאינטרס האישי שלו וצרכיו האישיים. בניית האסטרטגיה מתבצעת בפגישת ההיכרות הראשונית.  לאחר שדנים ביסודיות  בכל הפרטים ההכרחיים והמהותיים בתיק,  מגיע השלב של גיבוש התכנית האסטרטגית הסופית שבה מחליטים באילו דרכים כדאי לגשת לתיק.

    נבהיר כי במסגרת הפגישה קיים חיסיון  של יחסי עו"ד- לקוח, זהו חיסיון מוחלט והשיחה תיעשה באופן דיסקרטי תוך מתן אמון בין הצדדים מה שיבטיח  את המשך ההליך. במידה ומדובר בעצור, עוה"ד תתאם עמם פגישה בבתי המעצר ותדאג לכל צרכיו האישיים וכן ליווי משפחתו מול כל הגורמים הרלוונטיים.

    השלב שבו מומלץ ליצור קשר עם עורך דין פלילי בראשון לציון בשביל ייצוג משפטי וייעוץ מקיף, זה השלב הראשוני של המעצר, טרום חקירה, או בכל מועד אחר מוקדם ככל שניתן.   

    משרד עו"ד פלילי ציקי פלדמן – ניהול תיקים פליליים בידי מומחים

    משרד עו"ד ציקי פלדמן מייצג לקוחות המואשמים בעבירות פליליות בכל הארץ וגם בראשון לציון. משרדנו מנהל תיקים פליליים של אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, בעלי משלח יד חופשי החשודים בביצוע עבירות צווארון לבן, בעבירות פליליות חמורות, עבירות רכוש, סמים, נשק ועוד..

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל