זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    עורך דין פלילי בתל אביב

    עורך דין פלילי בתל אביב, ציקי פלדמן הינה עורכת דין בעלת משרד בוטיק מוכר המתמחה בהליך הפלילי בתל אביב, אשר נולדה וגדלה במדינת ישראל.

    בעברה, עורכת דין ציקי פלדמן התמחתה בפרקליטות מחוז תל ירושלים פלילי, שם צברה ניסיון רב בהבנת צידו השני של המתרס והכרתו. בשל כך, לעורכת דין ציקי פלדמן יתרון משמעותי בעבודתה כיום על פני עורכי דין פליליים אחרים. בהמשך דרכה, עבדה עורכת הדין ציקי פלדמן כסנגורית באחד מהמשרדים המובילים בארץ עד שלבסוף פתחה את משרדה בשנת 2011.

    המשרד מעניק ייעוץ משפטי מלא בתחום הפלילי. לעורכת דין פלדמן ניסיון עשיר המבוסס על הצלחות רבות בתיקים פליליים מורכבים. בתקופת פעילותה כפרקליטה פלילית במחוז ירושלים למדה להכיר את הצד התובע – פרקליטות, משטרה ומערכת בתי המשפט על בוריו ובכך מספקת ללקוחותיה יתרון ברור בהתמודדות מול המערכות השונות.

    אזור פעילות של המשרד

    משרד עורכי דין פלילי ציקי פלדמן ממוקם ברחוב ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, זהו מיקום מרכזי אליו ניתן להגיע בנוחות באמצעות קווי אוטובוס ורכבת ישראל. למגיעים ברכב מתל אביב וסביבותיה: בת ים, ראשון לציון, חולון, מודיעין, קרית אונו, הרצליה, ועוד- חניונים בקרבת המשרד.

    משרדה של עורכת דין פלילי בתל אביב ציקי פלדמן מתמחה בין היתר בתחומים הבאים:

    •  טיפול במעצרים לפני הגשת כתב אישום.
    •  טיפול במעצרים ובקשות מעצר עם הגשת כתב אישום או לאחריו.
    •  ליווי משפטי בחקירה פלילית.
    •  ייצוג חשוד וניהול משפט פלילי.
    •  הגשת ערעורים במשפט פלילי.
    •  ייעוץ משפטי – זכויות אסירים מול שב"ס.
    •  עתירות אסיר בוועדות שליש.
    •  ליטיגציה פלילית.
    •  וועדות שחרורים.
    • עבירות תעבורה

     

    חלק בלתי נפרד מפעילות המשרד מתמקד בייצוג חשודים ו/או נאשמים ללא עבר פלילי, בעלי משלח יד חופשי, קטינים ובני נוער שהסתבכו בעבירות פליליות.

    הקו המנחה את המשרד הוא שחשוד ו/או נאשם המתמודד עם האשמות פליליות, זקוק לא רק לסיוע משפטי מקצועי, מענה מהיר ודיסקרטיות כי אם גם לאדם שיתן לו מידע וכלים להתמודד עם חוסר הוודאות והמצב המלחיץ אליו נקלע מבחינה אישית ומשפחתית. משרד עורכי דין פלילי בתל אביב ציקי פלדמן מעניק את המומחיות המובהקת בתחום הפלילי כמו גם את היחס האישי, שהשילוב ביניהם מקנה לחשוד הבנה וביטחון בתהליך.

    למה עורך דין פלילי בתל אביב?

    עורך דין פלילי מאפשר לחשוד, עצור, אסיר או בני משפחתו המתגוררים באזור תל אביב, לקבל ייעוץ משפטי זמין ומהיר המשפיע על הליך פלילי. קרבת עורך הדין לבתי המשפט בתל אביב, לתחנות המשטרה בתל אביב, ולבית המעצר בתל אביב, ולחשוד, מאפשר לנהל ביעילות רבה את התהליך הכולל פגישות, דיונים ובדיקות משפטיות.

    צריכים ייעוץ דחוף של עורך דין פלילי בתל אביב?

    אתם לא יודעים איך להתנהג במקרה של מעצר?

    מישהו יקר לכם עצור?

    חייגו עכשיו לעורך דין פלילי בתל אביב ציקי פלדמן 050-2666556

    עורך דין פלילי בתל אביב – ייצוג משפטי ברמה גבוהה

    ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי מידיו של עורך דין פלילי בתל אביב הינו חיוני במקרים בהם הוזמנתם לחקירה משטרתית ונפתח כנגדכם הליך פלילי. הזמנה לחקירה הינה אירוע מלחיץ העלול לגרום לכם להתנהג בצורה שגויה שתוביל לנזקים ולעתים אף להפללה עצמית. הליך של חקירה או מעצר עבור מי שאינו בעל רקע פלילי מהווה אקט המעורר פחדים וחששות. הלחץ והחששות של הנחקר מהווים את אחד הכלים של החוקרים להוציא מכם את המידע אותו בו הם מעוניינים. ללא ייעוץ של עורך דין פלילי מנוסה, אתם עלולים ליפול במלכודות שטומנים לכם החוקרים ולמסור גרסה שתקשה בהמשך הדרך להוכיח את חפותכם. פנייה מוקדמת לייעוץ משפטי תבטיח שמירה על האינטרסים שלכם, הגנה על זכויותיכם וקבלה של טיפים ועצות מועילים לקראת החקירה והמשך ההליך הפלילי. לקבלת מענה מקצועי, פנו אל משרד עו"ד ציקי פלדמן.

    בחירה נכונה של עורך דין פלילי בתל אביב

    במידה ואתם מחפשים אחר עורך דין פלילי בתל אביב, הרי שיש לבחון מספר פרמטרים חשובים. ראשית, מומלץ לקבל המלצות ממכרים וקרובי משפחה שאתם סומכים על דעתם לגבי עורך דין פלילי שהעניק להם שירותים משפטיים איכותיים. בנוסף, ניתן להיעזר ברשת האינטרנט על מנת לקבל מידע אודות עורכי דין מומלצים ובכירים באתרים מוכרים ורשמיים של המדינה. לאחר שבידכם כמה שמות מומלצים, תוכלו לבדוק אחר הניסיון והמוניטין המקצועי שלהם וזאת באמצעות איתור פסקי דין בהם הם היו מעורבים. בפסקי הדין תוכלו למצוא את חוות הדעת של השופט על אותו העורך דין וכן להתרשם ממספר התיקים שהסתיימו בתוצאה הרצויה.

    משרד עורך דין פלילי מקצועי

    עורך דין פלילי בתל אביב יעניק לכם מעטפת שירותים משפטיים מקצועית ואיכותית שתבטיח הגנה על הזכויות הבסיסיות שלכם לאורך ההליך הפלילי. הייעוץ והייצוג המשפטי יגדיל באופן משמעותי את הסיכוי לסגירת התיק ולסיום ההליך הפלילי באופן כזה שלא יגרמו לכם נזקים ושמכם לא יוכתם. משרד עו"ד ציקי פלדמן מתמחה בתחום המשפט הפלילי ומעניק ליווי משפטי איכותי ללקוחותיו בניהול תיקים פליליים מורכבים. צוות המשרד פועל ללא לאות עד להשגת התוצאה הרצויה מבחינת הלקוח וזאת באמצעות שימוש בכלים מקצועיים ועל בסיס ניסיון וידע משפטיים נרחבים.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל