זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    עורך דין פלילי בירושלים

    עורך דין פלילי בירושלים, ציקי פלדמן הינה עורכת דין בעלת משרד בוטיק מוכר המתמחה בהליך הפלילי בירושלים, אשר נולדה וגדלה במדינת ישראל.

    בעברה, עורכת דין ציקי פלדמן התמחתה בפרקליטות מחוז ירושלים פלילי, שם צברה ניסיון רב בהבנת צידו השני של המתרס והכרתו. בשל כך, לעורכת דין ציקי פלדמן יתרון משמעותי בעבודתה כיום על פני עורכי דין פליליים אחרים. בהמשך דרכה, עבדה עורכת הדין ציקי פלדמן כסנגורית באחד מהמשרדים המובילים בארץ עד שלבסוף פתחה את משרדה בשנת 2011.

    המשרד מעניק ייעוץ משפטי מלא בתחום הפלילי. לעורכת דין פלדמן ניסיון עשיר המבוסס על הצלחות רבות בתיקים פליליים מורכבים. בתקופת פעילותה כפרקליטה פלילית במחוז ירושלים למדה להכיר את הצד התובע – פרקליטות, משטרה ומערכת בתי המשפט על בוריו ובכך מספקת ללקוחותיה יתרון ברור בהתמודדות מול המערכות השונות.

    אזור פעילות של משרד עורכי דין פלילי בירושלים

    משרד עורכי דין פלילי ציקי פלדמן ממוקם ברחוב יפו 216 ירושלים, בניין שערי העיר – זהו מיקום מרכזי אליו ניתן להגיע בנוחות באמצעות קווי אוטובוס והרכבת הקלה. למגיעים ברכב מירושלים וסביבותיה : צור הדסה, ביתר עילית, מבשרת ציון, מעלה אדומים, בית שמש, גבעת זאב, מודיעין ועוד – חניונים בקרבת המשרד.

    עורכת דין פלילית בירושלים ציקי פלדמן:

    •  טיפול במעצרים לפני הגשת כתב אישום.
    •  טיפול במעצרים ובקשות מעצר עם הגשת כתב אישום או לאחריו.
    •  ליווי משפטי בחקירה פלילית.
    •  ייצוג חשוד וניהול משפט פלילי.
    •  הגשת ערעורים במשפט פלילי.
    •  ייעוץ משפטי – זכויות אסירים מול שב"ס.
    •  עתירות אסיר בוועדות שליש.
    •  ליטיגציה פלילית.
    •  וועדות שחרורים.
    • עבירות תעבורה.

    חלק בלתי נפרד מפעילות המשרד מתמקד בייצוג חשודים ו/או נאשמים ללא עבר פלילי, בעלי משלח יד חופשי, קטינים ובני נוער שהסתבכו בעבירות פליליות.

    הקו המנחה את המשרד הוא שחשוד ו/או נאשם המתמודד עם האשמות פליליות, זקוק לא רק לסיוע משפטי מקצועי, מענה מהיר ודיסקרטיות כי אם גם לאדם שיתן לו מידע וכלים להתמודד עם חוסר הוודאות והמצב המלחיץ אליו נקלע מבחינה אישית ומשפחתית.
    משרד עורכי דין פלילי בירושלים ציקי פלדמן מעניק את המומחיות המובהקת בתחום הפלילי כמו גם את היחס האישי, שהשילוב ביניהם מקנה לחשוד הבנה וביטחון בתהליך.

    למה עורך דין פלילי בירושלים?

    עורך דין פלילי מאפשר לחשוד, עצור, אסיר או בני משפחתו המתגוררים באזור ירושלים, לקבל ייעוץ משפטי זמין ומהיר המשפיע על הליך פלילי. קרבת עורך הדין לבתי המשפט בירושלים, לתחנות המשטרה בירושלים, ולבית המעצר בירושלים, ולחשוד, מאפשר לנהל ביעילות רבה את התהליך הכולל פגישות, דיונים ובדיקות משפטיות.

    צריכים ייעוץ דחוף של עורך דין פלילי בירושלים?

    אתם לא יודעים איך להתנהג במקרה של מעצר?

    מישהו יקר לכם עצור?

    חייגו עכשיו לעורך דין פלילי בירושלים ציקי פלדמן 050-2666556

    עורך דין פלילי בירושלים – יעוץ על ידי מומחה בתחום

    מחפשים עורך דין פלילי בירושלים? הגעתם למקום הנכון! במידה ועברתם על החוק ואתם עומדים בפני הגשת כתב אישום נגדכם, או זומנתם לחקירה, הרי שחשוב לפנות בהקדם לייעוץ וסיוע משפטי מקצועי מידי עורך דין פלילי מוסמך. במדינת ישראל, ישנם עורכי דין רבים העוסקים בדין הפלילי, אולם רק חלק מהם צברו מוניטין, שם וניסיון המאפשרים להם להיחשב כמובילים בתחומם. בחירה נכונה בעורך דין פלילי מהווה מרכיב מרכזי בהצלחה שלכם להשיג את התוצאה משפטית הרצויה ולהגן על עצמכם מבחינה משפטית בצורה מיטבית. למענה מקצועי, פנו אל משרד עו"ד ציקי פלדמן.

    החשיבות והשירותים של עורך דין פלילי בירושלים

    עורך דין פלילי בירושלים בעל ניסיון ובקיאות בדיני המשפט הפלילי יוכל לבנות עבורכם אסטרטגיה נכונה ויעילה וקו הגנה מתאים ומדויק בהתאם לטיב כתב האישום. עורך דין המכיר באופן מעמיק את המערכת יוכל להביא לזיכוי מלא של הלקוח או לסגור על עסקת טיעון בתנאים נוחים. גם במקרים בהם כבר נגזר עונש על הלקוח, הרי שהייצוג המשפטי יכול להביא לקיצור ולהקלה בעונש באמצעות הגשת ערעור. הדין הפלילי עוסק במגוון נושאים והיבטים בהם: עבירות צווארון לבן, עבירות מרמה וזיוף, הלבנת הון והעלמות מס, עבירות אלימות, גניבה, פשעים מיניים ועוד.

    בכל מקרה בו נפתח כנגדכם הליך פלילי והוזמנתם לחקירה משטרתית, הרי שפנייה לעורך דין מנוסה תספק לכם את המידע החיוני שיכתיב לכם התנהלות נכונה כבר בשלב ההתחלתי של פתיחת החקירה, הגשת התלונה וההליך הפלילי. הגנה וייצוג משפטיים מקצועיים יעניקו לכם ביטחון, יעלימו ספקות ויאפשרו לכם למצוא תקווה בדרך לסיום ההליך הפלילי וסגירת התיק.

    ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי על ידי משרד עורך דין פלילי מוביל

    משרד עורכי דין ציקי פלדמן ילווה אתכם לאורך כל שלבי ההליך הפלילי וינהל עבורכם את התהליך המורכב בצורה מקצועית ומתוך דבקות במטרה. צוות המשרד כולל עורכי דין בכירים ששמים את טובת הלקוח לפני הכל ועושים שימוש בכלים משפטיים אפקטיביים שיאפשרו לכם לסיים את המאבק של חייכם בצורה הטובה ביותר ובתוצאה המשפטית הרצויה. בכל שאלה, פנייה והזמנה, אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל