זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    ייעוץ לפני חקירה במשטרה

    במידה וזומנתם לחקירה משטרתית, הרי שמומלץ לפנות בהקדם לעורך דין מנוסה לשם קבלת ייעוץ לפני חקירה. הזמנה לחקירה מהווה צעד ראשון בהליך הפלילי, אולם היא בעלת משמעות והשלכות רבות להתפתחויות המשפטיות בתיק שלכם ומשום כך יש לקבל ייעוץ וליווי מקצועי בשלב מוקדם ככל הניתן. ייעוץ לפני החקירה יספק לכם טיפים ודרכים להתנהלות נכונה כבר בשלב הראשון של החקירה וזאת על מנת שלא לעשות טעויות העלולות לסבך אתכם בהמשך. ייעוץ נכון בשלב מוקדם יכול להיות בעל השפעה מכריעה לגבי ההחלטה על סגירת התיק או הגשת כתב אישום. לקבלת מענה מקצועי, פנו אל משרד עו"ד ציקי פלדמן.

    החשיבות בקבלת ייעוץ לפני חקירה

    חקירה פלילית מהווה את הבסיס למשפט העשוי להתנהל במידה ובתיק יצטברו ראיות מבוססות. במהלך החקירה, תידרשו למסור את גרסתכם לגבי נסיבות המקרה והאירועים הספציפיים ללא ייעוץ משפטי, אתם עלולים להצהיר ולחתום על הודעה הכוללת פרטים לא מדויקים העלולים להזיק לכם. כל פרט שנאמר או לא נאמר במהלך החקירה הינו בעל משמעות וזאת במידה וגורמי החקירה יחליטו להעביר את התיק לגורמי התביעה עם המלצה להגשת כתב אישום. התנהגות נכונה במהלך חקירה, יכולה להגדיל באופן משמעותי את הסיכוי להוכיח את חפותכם ולמנוע המשך ההליך הפלילי והגשת כתב אישום.

    רבים מהישראלים נוטים לחשוב כי יסתדרו בכוחות עצמם במהלך חקירה משטרתית וייצאו ממנה בקלות. ובכן, מדובר בחשיבה העלולה להוביל להשלכות חמורות, שכן ישנם לא מעט מקרים של הרשעות שווא שניתן להימנע מהם באמצעות ייעוץ משפטי נכון. לכל נחקר עומדת הזכות לקבלת ייעוץ לפני חקירה מידי עורך דין פלילי מנוסה וזאת בטרם הוא משיב להאשמות המיוחסות לו. בנוסף, עורך הדין יסביר לכם בצורה ברורה את זכויותיכם וחובותיכם ומהי הדרך הנכונה לנהוג על מנת שתוצאות החקירה יהיו טובות עבורכם. עורך הדין יציג בפני הנחקר את המשמעויות של האישומים המופנים כלפיו ויפרט את השלבים של ההליך הפלילי.

    ייעוץ מקצועי לפני חקירה מידי מומחים

    משרד עו"ד ציקי פלדמן מתמחה בייצוג לקוחות בתיקים פליליים ומעניק ייעוץ מקצועי לפני חקירה. לאורך השנים, צברנו ניסיון וידע מקצועיים עשירים המתבטאים ברקורד של הצלחות בטיפול ובניהול מגוון רחב של הליכים פליליים. עם הייצוג שלנו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אתם זוכים למענה המשפטי האיכותי ביותר בדרך לסיום ההליך הפלילי, סגירת התיק נגדכם וזיכוי מלא.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל