זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    עורך דין מומלץ מאיזור המרכז

    הוגש נגדך כתב אישום? זומנת לחקירה במשטרה? אתה מתגורר באיזור המרכז? שים לב – הצעד הראשון שעליך לעשות הוא לבחור עורך דין פלילי מומלץ מאזור המרכז, אשר ייצג אותך בהליך וידאג לתוצאות משפטיות טובות עבורך. במאמר זה נביא בפניך מספר נקודות חשובות, אשר יסייעו לך בבחירה נכונה של עורך הדין לייצוג בהליך הפלילי.

    חשיבותו של הייצוג המשפטי בהליך פלילי ידוע לכל, מדובר בנושא כבד משקל בעל השלכות מרחיקות לכת על עתידך. משכך, הנך זקוק לייצוג משפטי של עורך דין פלילי מומלץ מאזור המרכז המתמחה בהליך הפלילי אשר ידאג לכך כי זכויותיך יישמרו וכי תגיע לתוצאה הטובה ביותר בתיק בעניינך.

    זכויות החשוד במהלך חקירה

    אין חולק כי עורך דין פלילי במרכז יכול לתאר כי חקירה פלילית, יכולה לעיתים להיות חוויה לא נעימה ויש לומר שבמקרים מסוימים גם טראומטית. .

    חשוב שתדע שאם נעצרת ונלקחת לחקירה, יש לך הזכות לראות עורך דין ולהתייעץ איתו. יחד עם זאת, יכול להיות מצב בו ישללו ממך את הזכות הזו בשעות הראשונות של המעצר מסיבות כאלה ואחרות. שעות אלו משמעותיות שכן מדובר במצב מלחיץ וסיטואציה של חוסר וודאות שיכולה לגרום לך לומר דברים שלא בהכרח ישמשו לטובתך בהמשך ההליך. דע,  כי אם עוכבת לתחנת המשטרה לצורך חקירה,  קיימת לך זכות השתיקה ואינך חייב לשתף פעולה עם החוקרים ואתה רשאי שלא להשיב על אף שאלה של החוקרים.

    ההתלבטות אם לשתוק או לדבר זוהי התלבטות קשה, אז למה בכל זאת כדאי לשתוק?

    במקרים רבים אם ביצעת עבירה פלילית חמורה, המשטרה תרצה להגיש נגדך כתב אישום. לצורך זה היא צריכה שיהיה לה מספיק חומר ומספיק ראיות נגדך. לשם כך, היא יכולה לפעול בכל מיני דרכים שיגרמו לך לדבר, כגון: הפעלת לחץ  של החוקרים עליך במהלך החקירה עוד בטרם נפגשת עם עורך דינך.

    כשאתה נמצא בחדר החקירות ועומדים מולך החוקרים, המעמד לכשעצמו מלחיץ, ויכול להיות שכתוצאה מהלחץ תיתן להם בתום לב בדיוק את מה שהם רוצים לשמוע. חשוב מאוד להיזהר בעניין מאחר וכל מה שתגיד במהלך החקירה, ישמש בהמשך ההליך הפלילי כנגדך.

    אינטרס המשטרה הוא לקשור אותך לעבירה ויכול להיות שכתוצאה מהלחץ שתהיה שרוי בו, תודה בדברים שלא עשית. ולכן, בתור התחלה וכברירת מחדל תמיד עדיף להשתמש בזכות השתיקה שקיימת לך, ולאחר מכן לחפש עורך דין פלילי במרכז ולהתייעץ איתו על מנת שידריך אותך איך להתנהל בסיטואציה כזאת והלאה.

    איך בוחרים עורך דין פלילי מומלץ באיזור המרכז?

    תחילה בוחנים את מומחיותו המשפטית וניסיונו המקצועי. זהו הפרמטר העיקרי בבחירת עורך דין פלילי מומלץ. וודא כי עורך הדין העומד מולך, הוא מומחה בפלילי .בתחום עורכי הדין יש ענפי משפט שונים ולכן, עליך לוודא כי עורך הדין אליו פנית מתמחה בפלילי והוא עוסק בתחום באופן שוטף. אל תשכח, כשאינך חש בטוב, וכואבת לך העין הינך פונה לרופא עיניים ולא לאורטופד, כך כאשר הינך מסובך בהליך פלילי כלשהו, עליך לבחור את עורך הדין המתמחה בתחום הפלילי.

    שנית, יש לוודא כי לעורך הדין ניסיון מקצועי עשיר בתחום הפלילי וכי ותוצאותיו טובות. עורך דין ללא ניסיון בכל הרבדים במשפט הפלילי, ועורך דין שיש לו אחוזי הצלחות נמוכים בתיקים קודמים שניהל, יכול להביא לתוצאה של כישלון בתיק, ותוצאה כזאת היא סיכון שעדיף לך לא לקחת בהליך פלילי.

    עורך דין עם ניסיון מקצועי עשיר בתחום הפלילי וודאי שהתמודד עם מקרים דומים למקרה בו אתה מצוי, ולכן אתה יכול להיות בטוח שיש לו את כל הכלים הדרושים להתמודד עם המקרה שלך בצורה נכונה יותר מאשר עורך דין ללא ניסיון כלל.

    המלצות- במקרים רבים, מגיעים לקוחות אל עורך הדין הפלילי באזור המרכז דרך המלצה של חבר או בן משפחה אשר זכה לטיפול מסור של עורך הדין וראה במו עיניו כיצד עורך הדין הפלילי נלחם עבורו ועבור התוצאות אליהם קיווה. זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר לבחור עורך דין פלילי. עם זאת, גם אם אינך מכיר את עורך הדין, הרגש בנוח לבדוק את מקצועיותו דרך המדיה אל תחשוש לשאול אותו אודות טיפול בתיקים קודמים ואחוזי הצלחתו. זוהי זכותך להרגיש בטוח, ועורך דין ישר, ישמח להשיב לשאלות שלך.

    נדבך נוסף וחשוב לבחינת מקצועיותו של עורך הדין המומלץ מאזור המרכז, הוא בחינת קשריו עם בעלי מקצוע אחרים הנוגעים לתחום. טיפול בתיק פלילי דורש לא פעם קבלת ייעוץ ושירותים מחוקרים פרטיים, בוחני תנועה, מעבדות שונות, או גורמים טיפוליים שונים, כמו כן נדרשת מעורך הדין המתמחה בפלילי קשרים טובים עם גורמי התביעה, משטרה ופרקליטות, כל אלו בסופו של יום ילמדו על הצלחותיו.

    לסיכום, בחירה נכונה של עורך דין פלילי מומלץ מאזור המרכז , תבטיח את מימוש זכויותיך במסגרת ההליך והשגת התוצאה הטובה ביותר עבורך. על כן, אם הנך עומד בפני הליך פלילי בחר באופן שקול וחכם את עורך הדין אשר ילווה אותך בהליך זה.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל