זמינים עבורכם 24 שעות

0502666556

זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

    הפצת סרטונים אינטימיים ותמונות ללא הסכמה

    ביום 22.10.18, הוגש כתב אישום נגד שני נערים בני 17 תושבי המרכז, בחשד כי סרסרו נערה הלוקה בשכלה לזנות ואף הואשמו בעבירת הפצת סרטונים אינטימיים, כאשר על פי כתב האישום צילמו את המעשה והפיצו אותו ברשתות החברתיות https://news.walla.co.il/item/3195144.

    בעידן של היום, בו הכול נגיש וזמין באמצעות מכשירי הטלפון הנייד והאינטרנט ניתן להעביר מידע תוך מס' שניות לכל מקום בעולם. לעובדה זו, יתרונות רבים אולם גם לא מעט חסרונות. חסרון בולט, מתייחס לקלות בה ניתן להפיץ מידע אסור באמצעות הטלפון הנייד והאינטרנט, מה שהפך למכת מדינה של ממש.

    בעקבות תופעה נפוצה זו, נעשה תיקון לחוק הטרדה מינית בשנת 2014.

    (תיקון מס' 10) תשע"ד-2014

    (5א) פרסום תצלום, סרט או הקלטה של אדם, המתמקד במיניותו, בנסיבות שבהן הפרסום עלול להשפיל את האדם או לבזותו, ולא ניתנה הסכמתו לפרסום, ואולם במשפט פלילי או אזרחי לפי פסקה זו תהא זו הגנה טובה למפרסם אם מתקיים אחד מאלה:

    (א) הפרסום נעשה בתום לב, בשים לב לנסיבות הפרסום, תוכנו, צורתו, היקפו ומטרתו;

    (ב) הפרסום נעשה למטרה כשרה;

    (ג) יש בפרסום עניין ציבורי המצדיק אותו בנסיבות העניין, ובלבד שאינו כוזב, או שהוא הבעת דעה או ביקורת על בעל תפקיד ציבורי בקשר לתפקידו, והפרסום לא חרג מתחום הסביר לשם השגת מטרתו;

    בפסקה זו, "תצלום, סרט או הקלטה" – לרבות עריכה או שילוב של כל אחד מהם, ובלבד שבנסיבות העניין ניתן לזהות את האדם;

    תיקון זה, למעשה אוסר כל הפצת סרטונים אינטימיים או תמונות ללא הסכמתו של המצולם. המטרה העיקרית של התיקון לחוק, הוא למנוע פגיעה בפרטיותו של האדם המצולם ובו זמנית להגן עליו מפני הטרדה או פגיעה מינית.

    ס' 34 כ"ד לחוק העונשין, מגדיר לנו מה ייחשב כפרסום: אם באמצעות כתב, דבר דפוס, חומר מחשב, או כל מוצג חזותי אחר וכמובן שרשתות חברתיות למינהן נחשבות כפרסום מכח החוק.

    במידה ואתה חשוד בעבירה של הפצת סרטונים או תמונות של אדם ללא הסכמתו הנך זקוק לעורך דין פלילי מנוסה. משרדנו מספק ייצוג משפטי לחשודים ונאשמים בעבירות אלו ובכלל ובכל המטרייה הפלילית מזה כעשור. במשרדנו מובטח לך שירות מקצועי, אישי ודיסקרטי.

    במידה ואתה חשוד בעבירה פלילית או שהוגש נגדך כתב אישום, פנה להתייעצות עם משרדנו ונשמח לסייע לך ולהציע לך מענה ופתרונות מקצועיים. משרדנו, משרד עורכי דין פלילי ציקי פלדמן, מתמחה בעבירות מסוג זה ולנו הצלחות מרובות בתחום.

    זומנת לחקירה? זקוק לייעוץ בהליכים פלילים? השאיר את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם!

      קידום עורכי דין בגוגל קידום עורכי דין בגוגל